مایکروسافت نسل بعدی سرفیس پرو را با صفحه‌ی نمایش 13 تا 14 اینچ تولید خواهد کرد
نوشته شده توسط : ali
سرفیس پرو ۳ یکی از محصولات موفق مایکروسافت است که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است.

سرفیس پرو ۳ یکی از محصولات موفق مایکروسافت است که با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است. گویا مایکروسافت به‌واسطه‌ی همین استقبال درصدد طراحی و تولید نسل جدید سرفیس‌پرو ۳ با صفحه‌ی نمایش ۱۳ تا ۱۴ اینچی است.

دیجی‌تایمز، رسانه‌ی آسیایی نزدیک به کارخانه‌های تولید کننده‌ی آسیایی، با انتشار گزارشی خبر از افزایش سایز نسل بعدی سرفیس‌پرو مایکروسافت داده است. بخش بزرگی از خریداران سرفیس‌پرو را افرادی تشکیل می‌دهند که این تبلت را برای امور اداری مورد استفاده قرار می‌دهند. مایکروسافت با عرضه‌ی سرفیس‌پرو ۳ به بازار موفقیت خوبی را کسب کرد، بطوریکه ردموندی‌ها با کسب درآمدی ۹۰۸ میلیون دلاری در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۴، افزایشی ۱۲۷ درصدی را در درآمد این حوزه ثبت کردند. به‌نظر می‌رسد این افزایش درآمد بزرگ‌ترین مشوق مایکروسافت برای بالا بردن سایز تبلت خود است.

با توجه به افزایش فروش رخ داده پس از عرضه‌ی سرفیس‌پرو ۳ مایکروسافت به بازار، منابع آگاه به دیجی‌تایمز گزارش داده‌اند که این کمپانی درصدد بالا بردن سایز تبلت خود و عرضه‌ی آن در سایز ۱۳ تا ۱۴ اینچ است. این سیاست در جهت جذب هر چه بیشتر مشتریان در حوزه‌ی تجارت است، البته این گزارش ایده‌ی افزایش سایز نسل بعدی سرفیس را یک طرح خام عنوان کرده و آن را سیاست قطعی ردموندی‌ها نمی‌داند.

ساعاتی پیش نیز گزارشی دیگر با مضمون توقف تولید آیپد مینی ۳ توسط اپل برای تمرکز بیشتر روی تولید آیپد پرو منتشر شد. این گزارش نیز سخن از تغییر سیاست اپل و تمایل کاربران به سمت خرید گجت‌هایی با صفحه‌ی نمایش بزرگ‌تر به میان آورده بود.

IDC، گارتنر و سایر موسسات تحلیلی، سهم تبلت‌های ویندوزی از بازار جهانی در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۴ را در حدود ۳ درصد گزارش کرده‌اند.
 

برچسب ها: اخبار روز فناوری ، اخبار روز ای تی ، موبایل ، تبلت ، فبلت ، نوت بوک ، اولترا بوک ، گجت ، Smart Phones





:: بازدید از این مطلب : 1336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: